مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-28سياسي

فعالیت 12 پایگاه اجتماعی جهت کاهش آسیب های اجتماعی در کرمانشاه


معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از فعالیت 12 پایگاه اجتماعی جهت کاهش آسیب های اجتماعی در کرمانشاه خبر داد.

- حجت الاسلام مهدی کارگر ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت کاهش آسیب های اجتماعی در سال جاری 12 پایگاه فرهنگی، دینی و اجتماعی در استان کرمانشاه آغاز به فعالیت کرده اند.

وی افزود: از این تعداد چهار پایگاه در کرمانشاه و هشت پایگاه در شهرستان های اسلام آباد غرب، کنگاور، هرسین و در مناطق آسیب پذیر و حاشیه نشین شهری با محوریت امام محله به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و دینی می پردازند و در حال پیگیری های لازم برای تأسیس 14 پایگاه اجتماعی دیگر در استان کرمانشاه هستیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به جمعیت قابل توجه حاشیه نشین در کرمانشاه و ضرورت مشاوره به این افراد در موضوعات مختلف تصریح کرد: در کرمانشاه بیش از 400 هزار نفر حاشیه نشین وجود دارد که پایگاه های فرهنگی، دینی و اجتماعی در محورهای خانواده، طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی به خدمت رسانی و مشاوره می پردازند.

کارگر بیان کرد: به منظور هر چه بهتر اجرا شدن فعالیت و برنامه ها نیاز به همکاری سایر دستگاه های اجرایی است که بتوانیم گامی مثبت در جهت کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 12 پایگاه اجتماعی جهت کاهش آسیب های اجتماعی در کرمانشاه

فعالیت 12 پایگاه اجتماعی جهت کاهش آسیب های اجتماعی در کرمانشاه