مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-28اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 3211 میلیارد تومانی پروژه های دهه فجر کرمانشاه


استاندار کرمانشاه از افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی دهه فجر استان با ارزشی بیش از سه هزار میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هوشنگ بازوند ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به پروژه های عمرانی و اقتصادی دهه مبارک فجر اظهار کرد: در این ایام 714 پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش سه هزار و 211 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به حجم سرمایه گذاری در پروژه های دهه فجر افزود: کشور با توجه به تحریم های اعمال شده در شرایط اقتصادی نامطلوبی به سر می برد، لذا تأمین اعتبار این پروژه ها کار بزرگی است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به ضرورت تشریح دستاوردهای نظام و دولت، مدیران باید گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

بازوند با تاکید بر لزوم ترویج امید و نشاط در جامعه با توجه به شرایط اقتصادی کنونی تصریح کرد: تمامی مدیران باید در راستای خدمتگزاری بیشتر و حفظ همدلی و وحدت در جامعه، روحیه امید و نشاط را ارتقا دهند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به دلیل نامگذاری ایام الله بر دهه فجر توسط امام راحل گفت: بهمن ماه سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران است، در بهمن سال جاری شاهد سقوط یکی از نظام های سلطه به نام ترامپ بودیم که سخت ترین تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 3211 میلیارد تومانی پروژه های دهه فجر کرمانشاه

افتتاح و کلنگ زنی 3211 میلیارد تومانی پروژه های دهه فجر کرمانشاه