مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:502021-01-28سياسي

رقابت ایده نگاری «بحران کرونا و مشارکت در انتخابات 1400» برگزار شد


رقابت علمی ایده نگاری «بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400» به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری بنیاد ملی نخبگان و مراکز علمی و پژوهشی کشور به صورت مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، رقابت علمی ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 در دو نوبت صبح و بعدازظهر امروز (پنجشنبه، 9 بهمن 1399) به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری بنیاد ملی نخبگان و مراکز علمی و پژوهشی کشور به صورت مجازی برگزار شد.

  در این رقابت بیش از 40 گروه سه تا پنج نفره، ایده ها و طرح های پژوهشی خود در این خصوص را از طریق ویدئوکنفرانس ارائه کرده و داوران حاضر در پژوهشکده شورای نگهبان به بررسی و ارزیابی آن ها پرداختند.

  اعضای گروه های ارائه کننده ی طرح های پژوهشی از رشته ها و گرایش های مختلف اعم از پزشکی، حقوقی، علوم سیاسی، فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی نرم افزار، امنیت شبکه، مدیریت و سیاستگذاری عمومی و.

هستند که به ارائه ی راهکار های ممانعت از تأثیر کرونا در مشارکت انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 پرداخته و ایده های خود را ارائه کردند.

داوران حاضر در این دوره از رقابت علمی نیز جمعی از متخصصین و اساتید حوزه های حقوقی، فنی، مهندسی و پزشکی از جمله ذوالفقارزاده عضو هیأت علمی گروه مدیریت دانشگاه تهران و مشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت ایده نگاری «بحران کرونا و مشارکت در انتخابات 1400» برگزار شد

رقابت ایده نگاری «بحران کرونا و مشارکت در انتخابات 1400» برگزار شد