مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:452021-01-28اقتصادي

دشت اردستان سالانه حدود 40 میلیون مترمکعب کسر مخزن دارد


قائم مقام شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: دشت اردستان سالانه حدود 40 میلیون مترمکعب کسر مخزن دارد و از سال 66 تاکنون بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون متر مکعب از مازاد آب تخلیه شده است.

- ایسنا/اصفهان قائم مقام شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: دشت اردستان سالانه حدود 40 میلیون مترمکعب کسر مخزن دارد و از سال 66 تاکنون بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون متر مکعب از مازاد آب تخلیه شده است.

محمد حاج رسولیها امروز (پنج شنبه-9 بهمن ماه) در نشست بررسی آب و کشاورزی شهرستان اردستان، اظهار کرد: در امنیت غذایی، اشتغال و امنیت آبی کشور در نظام حکمرانی تضادی وجود دارد و هر کدام را توجه بیشتری داشته باشیم دیگری از بین خواهد رفت، بنابراین ملاحظات اجتماعی و سیاسی باعث شده که مساواتی در اقدامات نباشد.

وی با بیان اینکه امروز همه باید تلاش کنند قدمت و تمدن در این منطقه حفظ شود، افزود: دشت اردستان سالانه حدود 40 میلیون مترمکعب کسر مخزن دارد و از سال 66 تاکنون با آماری که گرفتیم تاکنون بیش از یک میلیارد و 300 میلیون متر مکعب از مازاد آب تخلیه شده است.

قائم مقام شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به اینکه یکی از مشکلات کشاورزان اردستان موضوع تخصیص بیشتر آب است، گفت: تخصیص آب چارچوب خود را دارد و باتوجه به محاسبات استان و تهران تصمیم گیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت اردستان سالانه حدود 40 میلیون مترمکعب کسر مخزن دارد

دشت اردستان سالانه حدود 40 میلیون مترمکعب کسر مخزن دارد