مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:452021-01-28سياسي

رسانه ها فراجناحی عمل کنند


رسانه ها در انجام رسالت خود باید فراجناحی عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مسعود بصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران و فعالان عرصه خبر استان زنجان با اشاره به اینکه ایران در چهل سال آماج دشمنان بوده است، اظهار کرد : تحریف اسلام از زمان رحلت پیامبر آغاز شده است، چرا که وقایع پس از آن بازگویی نشد.

رییس سازمان بسیج رسانه با اشاره به اینکه ما باید بیشتر با مردم حرف بزنیم، تصریح کرد: 42 سال است دشمن در راستای ضربه زدن به ایران تلاش می کند.

وی با اشاره به اینکه ترور دانشمندان، تلاش برای عدم دسترسی مردم ایران به دارو و هزینه برای تبلیغ علیه ایران از جمله نمونه های دشمنی با ایران است، گفت: اصحاب رسانه وظیفه خود را باید فراتر از حزب و جناح بدانند.

بصیری خاطر نشان کرد: باید ائتلاف جدیدی با حضور پیشکسوتان و فعالان اصحاب رسانه در زنجان برای خط دهی تشکیل شود و دوره آموزشی ویژه اصحاب رسانه هم باید برگزار شود.

رییس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه دشمن اگر بتواند کاری بکند به ما رحم نخواهد کرد، گفت: امروز زمان فروپاشی آمریکا فرا رسیده و ما نظاره گر آن هستیم.

دشمن در تخریب نظام کوتاهی نمی کند فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نخستین تظاهرات بانوان در کشور در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: رزمندگان زنجانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها فراجناحی عمل کنند

رسانه ها فراجناحی عمل کنند