مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:152021-01-28سياسي

اجازه نمی دهیم کسی شرایط بازار خراسان شمالی را ملتهب کند


استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نظارت از بازار باید دارای نتیجه مشخص باشد، گفت: اجازه نمی دهیم در ایام منتهی به سال جدید کسی بخواهد شرایط بازار و نظم آن را بر هم بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی عصر امروز در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اجازه برهم زدن نظم اقتصادی را به کسی نمی دهیم و فرمانداران باید در حوزه نظارت برخوردی قاطعانه داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ورود جدی باید در حوزه نظارت ها توسط فرمانداری ها با همکاری دادستان انجام شود ضمن آنکه نظارت و برخورد باید اثرگذار باشد و نه وقت گیر.

وی با تاکید بر اینکه اگر نظارت ها خروجی نداشته باشد فایده ای هم نخواهد داشت، افزود: به هیچ عنوان در ایام منتهی به سال جدید به کسی اجازه نمی دهیم بخواهد شرایط بازار و نظم آن را برهم بزند.

شجاعی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی حاضر در این نشست گفت: مدیران موظف هستند تا دغدغه ها و مشکلاتی که فرمانداران در حوزه شهرستانی خود مطرح می کنند را پاسخگو باشند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اگر کمبودی در سطح بازار هست باید سریع مرتفع شود و این کمبودها نباید دلیل عدم انجام کار از سوی مدیران متولی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم کسی شرایط بازار خراسان شمالی را ملتهب کند

اجازه نمی دهیم کسی شرایط بازار خراسان شمالی را ملتهب کند