مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:152021-01-28سياسي

پخش سریال جلال2 از شبکه یک/اهمیت راه افتادن شبکه ملی اطلاعات


مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: در حال رایزنی هستیم تا سریال جلال2 از 28 یا 29 بهمن سال جاری به عنوان اصلی ترین سریال شبکه یک سیما، روی آنتن برود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: در حال رایزنی هستیم تا سریال جلال2 از 28 یا 29 بهمن سال جاری به عنوان اصلی ترین سریال شبکه یک سیما، روی آنتن برود.

مرتضی صفری پنجشنبه 9 بهمن ماه، در اولین جلسه کارگروه ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت دهه فجر استان با حضور اصحاب رسانه، به جایگاه ایران اسلامی در معادلات منطقه ای و بین المللی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران، بعد از 42 سال تهدید، دشمنی و تحریم امروز در معادلات منطقه ای و جهانی نقش تعیین کننده ای دارد و عزت و اقتدار ایران اسلامی انکارناشدنی است.

وی با اشاره به ماجرای کنفرانس تهران با حضور رهبران سه کشور در قبل از انقلاب، اضافه کرد: این کنفرانس بدون اجازه دولت ایران برگزار شد و حتی شاه را به جلسه راه ندادند؛ اما امروز به جایی رسیدیم که ایران به عنوان یکی از جدی ترین مباحث انتخاباتی آمریکا مطرح شده و این موضوع نشان می دهد که کشورمان تا چه اندازه نقش موثر و انکارناپذیری در معادلات منطقه ای و بین المللی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش سریال جلال2 از شبکه یک/اهمیت راه افتادن شبکه ملی اطلاعات

پخش سریال جلال2 از شبکه یک/اهمیت راه افتادن شبکه ملی اطلاعات