مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-28سياسي

سرعت و اقدام عمل در رابطه با تخطی کنندگان دستورات ستاد مقابله با کرونا


فرماندار شهرستان کهگیلویه با توجه به تجمعات بالای مراسمات و حمل سلاح، خواستار سرعت و اقدام عمل با تخطی کنندگان از دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان کهگیلویه با توجه به تجمعات بالای مراسمات و حمل سلاح، خواستار سرعت و اقدام عمل با تخطی کنندگان از دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا شد.

دارا کریمی نژاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی در دهدشت با توجه به درپیش بودن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در اجرای برنامه ها تابع سیاست های ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

وی از تجمعات اداری و مراسمات عزا و عروسی به عنوان کرونای فرهنگی نام برد و تصریح کرد: در این زمینه ها مصوبات زیاد داریم که باید صورت اجرایی پیدا کنند.

کریمی نژاد با توجه به حمل سلاح در برخی مراسمات، خواستار سرعت عمل و اقدام عمل در همین هفته از تخطی کنندگان مقابله با کرونا شد.

وی خواستار نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران بر سردرب همه اداره جات شد و بیان کرد: ادارات شهرستان باید با نصب بنر و تهیه کلیپ بصورت هنرمندانه دهه فجر را تبیین کنند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه افزود: پرچم هر کشور نماد آن کشور است و مدیری که پرچم بر اداره اش نباشد باید به ایرانی بودن خود شک کند، لذا همه باید هویت تمدن خود را به آن توجه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت و اقدام عمل در رابطه با تخطی کنندگان دستورات ستاد مقابله با کرونا

سرعت و اقدام عمل در رابطه با تخطی کنندگان دستورات ستاد مقابله با کرونا