مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-28اقتصادي

زوج های جوان نابارور در روستاها به صورت رایگان درمان می شوند


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: زوج های جوان نابارور در روستاها می توانند به صورت رایگان با تایید کادر درمان محل زندگی خود روند درمان را دنبال کنند و در این زمینه بودجه خوبی در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدحسن آصفری در سفر به شهرستان کمیجان در جمع اهالی روستای اسفندان اظهار کرد: بیمه سلامت ملزم است به صورت رایگان افراد کم درآمد را بیمه کند؛ برخی دفاتر کارگزاری مبالغ را از اقشار آسیب پذیر دریافت کردند که خلاف قانون است.

وی بیان کرد: متاسفانه شاهد تصادفات ناگواری در کشور هستیم که افزایش جریمه های راهنمایی رانندگی در دستور کار قرار گرفت که 20 درصد در اختیار دهیاری ها برای عمران و آبادی روستاها قرار می گیرد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: 32 هزار میلیارد تومان برای طرح های اشتغالزایی در روستاها هزینه خواهد شد و امکان پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغالزایی از 50 میلیون تا 5 میلیارد تومان وجود دارد.

آصفری گفت: دولت درآمدی برای ایجاد اشتغال ندارد و باید کارآفرینی در اولویت قرار گیرد؛ براساس آمارها ماهانه 33 هزار میلیارد تومان بابت حقوق کارمندان دولت صرف می شود در حالی که بودجه عمرانی کشور 120 هزار میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج های جوان نابارور در روستاها به صورت رایگان درمان می شوند

زوج های جوان نابارور در روستاها به صورت رایگان درمان می شوند