مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 13:552021-01-28اقتصادي

لزوم توازن خدمت رسانی دستگاه ها در خراسان رضوی


استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه شهرستان های استان هم باید مانند مرکز استان از خدمات متمرکز بهره مند باشند، گفت: مدیران ارشد دستگاه ها باید حضور هدفمند در شهرستان ها داشته باشند تا در رفع مشکلات تسریع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه بررسی مشکلات شهرستان کوهسرخ اظهار کرد: هدف از حضور در شهرستان ها اشراف کامل به نیازها و مشکلات هر شهرستان است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به مزیت احصای مطالبات اولویت دار مردم در این سفرها افزود : رعایت زمانبندی دقیق در اجرای مصوبات برای مدیریت استان بسیار مهم است.

وی ادامه داد: کشور ظرفیت های بسیار خوبی دارد که با استفاده از آن ها می توانیم پروژه ها را علی رغم تحریم با سرعت بیشتری پیش ببریم.

معتمدیان بیان کرد: در مدت شروع ماموریت در خراسان رضوی، در کنار فعال سازی پروژه ها، با استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله دستگاه های دولتی و نهادهای حمایتی تامین منابع مالی را با قدرت دنبال کرده ایم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه گردشگری باید یکی از اولویت های شهرستان کوهسرخ باشد، بیان کرد: آمادگی داریم تسهیلات لازم را برای افراد واجد شرایط در حوزه فعالیت های بوم گردی در این شهرستان تخصیص دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توازن خدمت رسانی دستگاه ها در خراسان رضوی

لزوم توازن خدمت رسانی دستگاه ها در خراسان رضوی