مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-28سياسي

ظریف خواستار رسیدگی به پرونده تعدادی از زندانیان ایرانی در گرجستان شد


وزیر امور خارجه در دیدار با نخست وزیر گرجستان با اشاره به برخی محدودیت ها در حوزه های بانکی، ترانزیت و حمل و نقل، خواستار رسیدگی به پرونده تعدادی از زندانیان ایرانی در گرجستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (پنجشنبه) در ادامه دیدارها با مقامات گرجستان با گیورگی گاخاریا نخست وزیر گرجستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار موضوعات روابط دوجانبه و همچنین آخرین تحولات در منطقه به دنبال درگیری ها در قره باغ مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

* اشاره ظریف به برخی محدودیت ها در حوزه های بانکی، ترانزیت، حمل و نقل  ظریف با اشاره به همکاری های اقتصادی و تجاری بین دو کشور و علاقه مندی طرف های تجاری در دو کشور برای استمرار و گسترش همکاری ها و همچنین تولید محصولات مشترک در دو کشور، به پاره ای از مشکلات در این حوزه و همچنین برخی محدودیت ها در حوزه های بانکی، ترانزیت، حمل و نقل اشاره و خواستار پیگیری موضوع از سوی نخست وزیر گرجستان برای حل این مشکلات شد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از دولت گرجستان در آزادسازی تعدادی از زندانیان ایرانی در ماه های گذشته به منظور گذراندن دوران محکومیت در کشورمان، خواستار رسیدگی به پرونده تعداد دیگری که کماکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف خواستار رسیدگی به پرونده تعدادی از زندانیان ایرانی در گرجستان شد

ظریف خواستار رسیدگی به پرونده تعدادی از زندانیان ایرانی در گرجستان شد