مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:402021-01-28سياسي

باید کار فرهنگی و علوی در شان انقلاب و نظام انجام دهیم


وزیر کشور با تاکید بر اینکه پیام ادیان الهی بر مبنای فطرت انسانی است؛ گفت: انسان وقتی به فطرت خودش رجوع می کند، خود این فطرت راهنمای خوبی در پیروی از دین و ایمان به خدای متعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در دیدار با دبیر کل و اعضای ارشد بنیاد بین المللی غدیر که در محل وزارت کشور برگزار شد با تاکید بر اینکه پیام ادیان الهی بر مبنای فطرت انسانی است؛ گفت: انسان وقتی به فطرت خودش رجوع می کند، خود این فطرت راهنمای خوبی در پیروی از دین و ایمان به خدای متعال است.

وی با بیان این که روند تاریخی هم گویای پیوستگی و ارتباط دین و فطرت انسانی است گفت: از صدر اسلام قریب به 1400 سال می گذرد و در این سالها دشمنان اسلام و دین خدا، تلاش های بسیاری جهت منحرف کردن دین و تضعیف ارزش های دینی به کار بردند، اما همه این تلاش ها به شکست انجامید.

وی با اشاره به شرایط کنونی جهانی در بعد معنویت گفت: امروز بشریت بیش از هر زمان دیگری محتاج آموزه های الهام بخش دینی است و این مساله را در همه ابعاد اعم از زوایای فردی که انسان ذاتا دنبال حق جویی، عدالت طلبی است و هم در بعد اجتماعی که همه انسان ها خواستار زندگی َآرام و سالم هستند؛ شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید کار فرهنگی و علوی در شان انقلاب و نظام انجام دهیم

باید کار فرهنگی و علوی در شان انقلاب و نظام انجام دهیم