مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:302021-01-28سياسي

برگ برنده اصلاح طلبان در انتخابات 1400 از نگاه یک چهره اصولگرا


حسینی وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد و عضو جمنا می گوید: اصلاح طلبان نیروهای اجرایی، سازماندهی و تجارب بسیاری دارند، شبکه ها، سازمان های مردم نهاد و رسانه های قدرتمندی در اختیار دارند و معمولا از تحولات جهانی به نفع خود بهره برداری می کنند مثلا در حال حاضر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از خبرآنلاین، وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد و عضو جمنا می گوید: اصلاح طلبان همواره یک رقیب جدی محسوب می شوند و به غیر از 8 سال تقریبا در همه دولتها و مجالس نقش داشته اند و چهره های متعددی دارند که با آنها به میدان رقابت ورود پیدا کنند.

رییسی و قالیباف روسای دو قوه قضاییه و مقننه این روزها در صدر لیست کاندیداهای اصولگرایان برای 1400 قرار دارند، دو چهره ای که سال 96 رقیب بودند و هنوز بر صندلی ریاست قوا تکیه نزده بودند، اصولگرایان اما بازهم تمایل دارند در انتخابات 1400 پای این دو چهره به انتخابات باز شود.

ابراهیم رییسی اما تا به امروز اقبال بیشتری داشته است و طیف های مختلف اصولگرایی او را گزینه ای بهتر از قالیباف برای ریاست جمهوری می دانند.

سید محمد حسینی، وزیرپیشین ارشاد و از چهره های سیاسی اصولگرا، معتقد است در شرایط کرونایی زمان برای معرفی کاندیدای جدید وجود ندارد و باید از چهره های قدیمی و شناخته شده چون ابراهیم رییسی بهره گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگ برنده اصلاح طلبان در انتخابات 1400 از نگاه یک چهره اصولگرا

برگ برنده اصلاح طلبان در انتخابات 1400 از نگاه یک چهره اصولگرا