مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:202021-01-28اقتصادي

پاکسازی روستای ناصر آباد بخش مرکزی خاش انجام شد


بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: با حضور خانم کیخا محیط زیست، جمشیدزهی شورای شهر اسماعیل آباد و رییس پست بانک و دهیار ناصرآباد کار پاکسازی این روستا از وجود زباله و نخاله های ساختمانی انجام شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: با حضور خانم کیخا محیط زیست، جمشیدزهی شورای شهر اسماعیل آباد و رییس پست بانک و دهیار ناصرآباد کار پاکسازی این روستا از وجود زباله و نخاله های ساختمانی انجام شد.

عیدمحمد قلندرزهی در گفت و گو با ایسنا افزود: اجرای طرح بهسازی، خاکریزی و تسطیح معابر و همچنین جمع آوری زباله های انباشته شده و درختکاری در اسفند و جانمایی دو فلکه در روستای ناصرآباد از اولویت های مهم در این منطقه است.

وی اظهار داشت: تاکید بر پاکسازی و نظافت روستاها از تاکیدات مهم استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان بوده، بنابراین از شوراها و دهیاران و ساکنان روستایی انتظار می رود در این موضوع حساس باشند.

قلندرزهی اظهار داشت: اجرای طرح های توسعه ای در مناطق روستایی مستلزم همکاری و مشارکت مردم است و امیدواریم شاهد تحقق همکاری های مردمی برای کاهش دادن مشکلات در هر منطقه باشیم.

وی گفت: شوراها و دهیاران بایستی با اولویت سنجی و پیگیری های مستمر برای کاهش دادن مشکلات ساکنان روستایی تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاکسازی روستای ناصر آباد بخش مرکزی خاش انجام شد

پاکسازی روستای ناصر آباد بخش مرکزی خاش انجام شد