مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-28سياسي

انجام 34 هزار مشاوره قضایی رایگان برای اقشار مختلف در اسلامشهر


رییس دادگستری شهرستان اسلامشهر گفت: در سال جاری بالغ بر34 هزار مشاوره قضایی رایگان برای اقشار مختلف در دفتر مشاوره و معاضدت قضایی اسلامشهر انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، رضا کمیلی مقدم رییس دادگستری شهرستان اسلامشهر، صبح امروز در جلسه هم اندیشی بسیج اقشار اسلامشهر در محل دادگستری این شهرستان، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هزینه های فراوان حاصل شده است که حفظ آن از تشکیل نظام سخت تر و مهمتر بوده و روحیه جهادی و بسیجی می خواهد.

وی با اشاره به اینکه مسائل ومشکلات اخیر در کشور به علت دور شدن از آرمان های انقلاب و روحیه جهادی در جامعه است، گفت: اگر مردم از مجموعه حاکمیتی نظام گلایه مند هستند، به دلیل این است که مسؤولان به وظایف و تکالیف قانونی و شرعی خود عمل نکرده اند، مسؤولان نباید خود را تافته جدا بافته بدانند و باید در خدمت مردم باشند.

رییس دادگستری شهرستان اسلامشهر با تاکید بر تقویت و ترویج روحیه جهادی و بسیجی در جامعه، بیان کرد: فاصله گرفتن از روحیه جهادی باعث خسران و ضربه زدن به ارکان نظام جمهوری اسلامی می شود، کسی که از روحیه جهادی فاصله بگیرد، اگر دارای جایگاه و مقامی باشد از لحاظ اجتماعی دچار زیان شده و قطعاً نابود خواهد شد و آسیب های مختلف و جبران ناپذیری خواهد دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 34 هزار مشاوره قضایی رایگان برای اقشار مختلف در اسلامشهر

انجام 34 هزار مشاوره قضایی رایگان برای اقشار مختلف در اسلامشهر