مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-28سياسي

دستگاه های قضایی با عدالت پرونده شهرداری آبسرد را بررسی می کند


فرماندار دماوند با اشاره به اینکه باید از اجرای قانون حمایت کنیم، گفت: دستگاه های قضایی با عدالت و حساسیت پرونده شهرداری آبسرد را بررسی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی حیدری ظهر پنج شنبه در جلسه ای که با حضور عبدالرضا چراغعلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در شهرداری آبسرد در دیدار با پرسنل این شهرداری برگزار شد با اشاره به اینکه اتفاقات شهرداری آبسرد تأسف انگیز است اظهار داشت: دستگاه های خدماتی و نظارتی در چارچوب قوانین و وظایف جداگانه فعالیت می کنند و در صورت انحراف از قانون، وظیفه دستگاه های نظارتی و قضایی است که به وظایف ذاتی خود عمل کنند.

حیدری افزود: دستگاه های قضایی و نظارتی با عدالت و حساسیت در حال بررسی تخصصی این پرونده هستند و در این میان بازداشت برخی از افراد در راستای انجام کشف حقیقت صورت می گیرد و هنوز نمی توان قضاوت درستی داشت.

فرماندار دماوند بیان داشت: مردم شریف این شهر باید بدانند که این اتفاقات قطعاً توسط مجموعه بیگانه ای نبوده است و همه دستگاه های خدماتی و نظارتی در چهارچوب وظایف جداگانه ای هستند و اگر انحرافی به وجود آید وظیفه دستگاه قضایی است که ورود پیدا کند و شرایط را به حالت عادی برگرداند و تحقیقات گسترده در خصوص این پرونده در حال انجام است و همکاران ما در دستگاه های قضایی و نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های قضایی با عدالت پرونده شهرداری آبسرد را بررسی می کند

دستگاه های قضایی با عدالت پرونده شهرداری آبسرد را بررسی می کند