مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:152021-01-28سياسي

کارگروه مهدویت و رسانه در شورای معارف سیما تشکیل می شود


جلسه هم اندیشی مرکز مهدوی کشور با شورای معارف سیما با هدف تمرکز دادن نگاه جامعه به مساله مهدویت با حضور مدیران مراکز مهدویت و نمایندگان شورای معارف سیما برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه هم اندیشی مرکز مهدوی کشور با شورای معارف سیما با هدف تمرکز دادن نگاه جامعه به مساله مهدویت با حضور مدیران مراکز مهدویت و نمایندگان شورای معارف سیما برگزار شد.

در این جلسه ضمن توافق برای تشکیل کارگروه مهدویت در رسانه ملی و چگونگی ساماندهی و راهبری برنامه های مهدوی بر ضرورت تولید ویژه برنامه های مهدوی در سیما تاکید شد.

دبیر شورای معارف سیما در این جلسه ضمن اشاره به تقارن ایام نوروز و همچنین ادامه شرایط کرونایی در کشور گفت : امسال تلویزیون فضای جشن و شادی را در کنار برنامه های معرفت افزا پیشکش مخاطبان خواهد کرد.

همچنین در این جلسه موارد ذیل مورد تاکید قرار گرفت : تدوین بسته رسانه ای سیما ویژه مهدویت در دو حوزه محتوا و ساختار، تولید برنامه های کوتاه و مستند در رابطه با مهدویت، تایید و ابلاغ کارشناسان حوزه مهدویت توسط کارگروه مشترک، ابلاغ موضوع مهدویت بعنوان موضوع برنامه های تحویل سال همه شبکه ها، تولید برنامه ای با عنوان مهدیه ایران با توجه به تجربیات قبلی و لزوم جریان سازی توسط آن، پرداختن به موضوع مهدویت در سریالهای ماه رمضان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه مهدویت و رسانه در شورای معارف سیما تشکیل می شود

کارگروه مهدویت و رسانه در شورای معارف سیما تشکیل می شود