مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:102021-01-28اقتصادي

سقف اختیارات بانک های استان فارس در پرداخت تسهیلات 2 برابر شود


افزایش دو برابری سقف اختیارات بانک های استان در پرداخت تسهیلات و کاهش تمرکزگرایی باعث رونق اقتصاد و تولید استان فارس خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازوجود نداشت شرایط بسیار وخیمی در اقتصاد ایران ایجاد می شد، افزود: جمهوری اسلامی و دولتمردان متقاضی تحریم نبوده اند و این مشکلی بود که از طرف قدرت های استکباری بر ملت ایران تحمیل شد.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در این استان با هماهنگی نهادهای حاکمیتی و بخش خصوصی بدون پرداختن به حاشیه ها رفع مشکلات اساسی در دستورکار قرار گرفته است، اظهار داشت: ارتباط مناسب و هماهنگی میان نهادهایی مانند دادگستری، مجمع نمایندگان استان، اعضای شورای تأمین و نماینده ولی فقیه در فارس موجب شده است فضای مناسبی برای حل مشکلات مردم فراهم شود.

دکتر رحیمی با بیان اینکه درآمد عمومی استان فارس در 10 ماهه سال 99، سه هزار و 400 میلیارد تومان بوده که تحقق 101 درصدی تعهدات این استان را نشان می دهد، ادامه داد: درآمد مالیاتی استان نیز در این مدت با تحقق 104 درصدی، سه هزار و 109 میلیارد تومان بوده است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس تولید ناخالص داخلی استان را با لحاظ نفت، 157 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این استان سهم پنج درصدی کشور و رتبه ششم کشور را در اختیار دارد و تولید ناخالص داخلی این استان بدون لحاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف اختیارات بانک های استان فارس در پرداخت تسهیلات 2 برابر شود

سقف اختیارات بانک های استان فارس در پرداخت تسهیلات 2 برابر شود