مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-28سياسي

مفاخر مازندران با زبان هنر معرفی شوند


نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار تولید آثار هنری فاخر از جمله فیلم و بهره گیری از ابزار هنری برای معرفی مفاخر استان مازندران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار عوامل تهیه فیلم مستند آیت الله کوهستانی با وی با اظهار اینکه حضرت امام راحل نمونه یک انسان بزرگ بود که با انقلاب اسلامی کاری انجام داد که تمام دنیا مقابل عظمت انقلاب عاجز ماندند، افزود: این عظمت و بزرگی انقلاب از سوی انسان الهی بزرگ صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه انجام کارهای بزرگ نیازمند مردان بزرگ است، آیت الله کوهستانی (ره) را مصداق انسان بزرگ با شاخصه هایی که دنیا در نظرش حقیر بود، بیان کرد وگفت: آیت الله کوهستانی زندگی ساده ای داشته و به لذات، شهوات، پست ها و پول ها بها نمی داد و برای او آخرت، سعادت، مردم و خدمت به مردم مهم بود و این خصوصیات گمشده بشر امروز است.

وی یادآور شد: حضرت آیت الله کوهستانی در شرایط خفقان رضاخانی اقدام به تأسیس حوزه علمیه کرده که هزاران نفر تا امروز در آن تربیت شده است ومعنویت و عرفان او زبانزد بود.

آیت الله لایینی با تاکید براینکه ما وظیفه داریم سبک زندگی بزرگوارانی نظیر آیت الله کوهستانی را ترویج کنیم، گفت: ترویج اینها نشر بزرگواری است و اگر ما می خواهیم اخلاق و معنویت در جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفاخر مازندران با زبان هنر معرفی شوند

مفاخر مازندران با زبان هنر معرفی شوند