مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:052021-01-28سياسي

رقابت 69 متقاضی در آزمون درجه ایثار هلال احمر خراسان جنوبی


طی برگزاری آزمونی، 69 متقاضی برای کسب درجه ایثار هلال احمر در خراسان جنوبی به رقابت پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، طی برگزاری آزمونی در صبح امروز پنج شنبه، 69 متقاضی برای کسب درجه ایثار هلال احمر در خراسان جنوبی به رقابت پرداختند.

محمد رضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری آزمون بیان کرد: امدادگران و نجاتگران هلال احمر دارای سه درجه شامل درجه های یک، دو و سه هستند.

وی با بیان اینکه ایثارگری را آخرین درجه در امدادگران هلال احمر دانست و گفت: آزمون ایثارگری در دو مرحله آمادگی جسمانی و آمادگی مهارتی برگزار می شود.

رضایی با بیان اینکه مرحله آمادگی جسمانی شامل 9 آیتم و آمادگی مهارتی شامل پنج آیتم است، افزود: امدادگران و نجاتگران بعد از کسب نمره قبولی در آزمون آمادگی جسمانی به مرحله مهارتی می روند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: 69 نجاتگر استان در آزمون جسمانی به رقابت پرداخته که 57 درصد از آنها پذیرفته شده اند.

رضایی با بیان اینکه 3.

5 درصد از مجموع شرکت کنندگان کشور در این آزمون، مربوط به خراسان جنوبی می شود، گفت؛ این امر نشان می دهد که جمعیت هلال احمر استان در تربیت نیروهای ایثارگر به مراحل مطلوبی رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 69 متقاضی در آزمون درجه ایثار هلال احمر خراسان جنوبی

رقابت 69 متقاضی در آزمون درجه ایثار هلال احمر خراسان جنوبی