مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 12:002021-01-28سياسي

رزمایش الی بیت المقدس در استان بوشهر برگزار می شود


فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با مشارکت دسته های رزمی پایگاه های مقاومت بسیج استان بوشهر رزمایش الی بیت المقدس از 12 تا 22 بهمن برگزار می شود.

- بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: با مشارکت دسته های رزمی پایگاه های مقاومت بسیج استان بوشهر رزمایش الی بیت المقدس از 12 تا 22 بهمن برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی رزمجو ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در استان بوشهر دسته های رزمی پایگاه های مقاومت بسیج استان مشارکت خواهند داشت.

وی زمان برگزاری این رزمایش را 12 تا 22 بهمن عنوان کرد و ادامه داد: رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان با شعار پای کار انقلاب ایستاده ایم در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: در این رزمایش، قدرت بسیجیان با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته با مشارکت دسته های رزمی در امنیت محلات، شهرها و روستاها به نمایش گذاشته می شود.

وی از پوشش امنیتی استان بوشهر از جمله شهر، روستا و محلات در این رزمایش خبر داد و افزود: در جریان رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان تمرین حفاظت فیزیکی در ادارات، نهادها و کارخانجات اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش الی بیت المقدس در استان بوشهر برگزار می شود

رزمایش الی بیت المقدس در استان بوشهر برگزار می شود