مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-28اقتصادي

پروژه تولید بالگرد ملی صبا بخش اعظمی از نیاز کشور را تامین می کند


مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: بالگرد صبا بالگرد توانمندی است که می تواند نیازهای کشور و همچنین کشورهای اسلامی و دوست را به بهترین شکل تامین کند.

- مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: بالگرد صبا بالگرد توانمندی است که می تواند نیازهای کشور و همچنین کشورهای اسلامی و دوست را به بهترین شکل تامین کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، امیر خواجه فرد تولید بالگرد ملی صبا را در راستای حمایت از تولید داخلی، اقتدار ملی و حرکت در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اجرای این پروژه زمینه ساز فعال شدن چرخ صنعت، ایجاد انگیزش در تولید کنندگان و صنعتگران زنجیره تأمین و بهبود وضعیت اشتغال خواهد شد.

وی با اشاره به تاریخچه شرکت پنها در کشور گفت: سابقه شرکت پنها به پنجاه سال قبل بر می گردد و در این مدت این شرکت خدمات بسیار ارزشمند و مهمی را در عرصه های مختلف ارائه داده است.

وی ادامه داد: ایران بزرگترین ناوگان در منطقه و سومین ناوگان از لحاظ تعداد در سطح جهان بعد از ایالات متحده آمریکا و روسیه را دارد و شرکت پنها با تمام محدودیت ها و تحریم ها به خوبی توانسته پشتیبانی و تامین تجهیزات و باز آماده سازی این ناوگان گسترده و متنوع را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تولید بالگرد ملی صبا بخش اعظمی از نیاز کشور را تامین می کند

پروژه تولید بالگرد ملی صبا بخش اعظمی از نیاز کشور را تامین می کند