مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:502021-01-28اقتصادي

آیین امضای میثاق نامه شورای راهبردی خط تولید بالگرد ملی صبا 248 برگزار شد


آیین امضای میثاق نامه شورای راهبردی خط تولید بالگرد ملی صبا 248 در شرکت پنها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانست و گفت: اجرای این پروژه زمینه ساز فعال شدن چرخ صنعت، ایجاد انگیزش در تولید کنندگان و صنعتگران زنجیره تأمین و بهبود وضعیت اشتغال خواهد شد.

وی با اشاره به تاریخچه شرکت پنها در کشور گفت: سابقه شرکت پنها به پنجاه سال قبل بر می گردد و در این مدت این شرکت خدمات بسیار ارزشمند و مهمی را در عرصه های مختلف ارائه داده است.

  خواجه فرد ادامه داد: ایران بزرگترین ناوگان در منطقه و سومین ناوگان از لحاظ تعداد در سطح جهان بعد از ایالات متحده آمریکا و روسیه را دارد و شرکت پنها با تمام محدودیت ها و تحریم ها به خوبی توانسته پشتیبانی و تامین تجهیزات و باز آماده سازی این ناوگان گسترده و متنوع را انجام دهد.

  مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت: امروز اینجا جمع شده ایم تا یک بالگرد بومی که مراحل مختلف تست خود را طی کرده است را برای استفاده در سازمان های مختلف سامان دهیم تا این توانمندی بتواند به نیاز کشور در حوزه بالگردی پاسخ مناسب دهد.

  خواجه فرد با بیان اینکه همه ما برای شکل گیری آینده تولید، توسعه و بکار گیری یک تولید داخلی نقش داریم، اظهار داشت: همه ما از تولید صحبت می کنیم اما در هیچ صنعتی اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین امضای میثاق نامه شورای راهبردی خط تولید بالگرد ملی صبا 248 برگزار شد

آیین امضای میثاق نامه شورای راهبردی خط تولید بالگرد ملی صبا 248 برگزار شد