مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-28سياسي

تولید محتوای فاخر ویژه دهه فجر در بستر فضای مجازی


رییس جهاددانشگاهی فارس بر ضرورت تولید محتواهای فاخر در فضای مجازی در ایام الله دهه فجر و ویژه دانشجویان تأکید کرد و گفت: مسلماً برنامه های فضای مجازی ماندگارتر و اثرگذارتر است به همین دلیل باید تلاش کنیم تا از این فرصت استفاده و هم افزایی مناسبی با تمام .

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس بر ضرورت تولید محتواهای فاخر در فضای مجازی در ایام الله دهه فجر و ویژه دانشجویان تأکید کرد و گفت: مسلماً برنامه های فضای مجازی ماندگارتر و اثرگذارتر است به همین دلیل باید تلاش کنیم تا از این فرصت استفاده و هم افزایی مناسبی با تمام دانشگاه ها جهت ایجاد تولید محتواهای فاخر داشته باشیم.

دومین نشست کارگروه دانشجویی و دانشگاهی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان فارس پنجشنبه 9 بهمن به میزبانی جهاددانشگاهی و با حضور نمایندگانی از دانشگاه های مختلف نظیر دانشگاه صنعتی شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشگاه آزاد اسلامی فارس، دانشگاه هنر شیراز، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و بسیج دانشجویی فارس و به ریاست رییس جهاددانشگاهی فارس برگزار شد.

مظاهر بابایی، رییس جهاددانشگاهی فارس در این نشست با یادآوری اینکه مسئولیت کارگروه دانشگاهی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان به عهده این نهاد انقلابی گذاشته شده است، گفت: ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محتوای فاخر ویژه دهه فجر در بستر فضای مجازی

تولید محتوای فاخر ویژه دهه فجر در بستر فضای مجازی