مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:452021-01-28اقتصادي

سند کاداستر 500 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی شاهرود اخذ شد


شاهرود_ رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه سنددار شدن اراضی ملی تا 1400 در دستور کار است، گفت: سند کاداستر 502 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی شاهرود اخذ شد.

- محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه اداره منابع طبیعی شاهرود با همکاری اداره ثبت این شهرستان طی 10 ماهه گذشته موفق به دریافت سند کاداستر 502 هزار و 855 هکتار اراضی ملی شده است، ابراز داشت: این اقدام در راستای جلوگیری از تصرف اراضی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون اجرای حد نگاری اراضی برای 303 هکتار از اراضی ملی این شهرستان به انجام رسیده است، افزود: مساحت 138 هزار هکتار دیگر نیز با اعتباری بالغ بر 2.

8 میلیارد ریال برای حوزه آبخیز دهملا، تاش و طرود در حال انجام است.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه انجام تثبیت و اخذ سند کاداستر برای همه اراضی شهرستان در حال انجام است، ابراز داشت: با توجه به اینکه هدف از اجرای این طرح ها در واقع کاهش تخلفات احتمالی است لذا باهمکاری اداره ثبت اسناد این مهم پیگیری می شود.

کشاورزیان ضمن بیان اینکه اجرای سند کاداستر در زمره اقدامات 9 گانه منابع طبیعی قرار دارد، در ادامه تصریح کرد: با انجام پلاک ثبتی این اراضی ملی تحت مالکیت دولت قرار خواهد گرفت و از جعل اسناد پیشگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند کاداستر 500 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی شاهرود اخذ شد

سند کاداستر 500 هزار هکتار عرصه منابع طبیعی شاهرود اخذ شد