مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:402021-01-28سياسي

کرونا موجب نوآوری در برگزاری مراسم دهه فجر شده است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: کرونا موجب نوآوری هایی در برگزاری مراسم شده است بر این اساس مراسم های دهه فجر به شیوه جدید برگزار خواهد شد البته نسبت به دوگانگی ستاد ملی و استانی کرونا نقد داشته و داریم برای همین منظور نامه ای نگارش .

- ایسنا/قزوین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: کرونا موجب نوآوری هایی در برگزاری مراسم شده است بر این اساس مراسم های دهه فجر به شیوه جدید برگزار خواهد شد البته نسبت به دوگانگی ستاد ملی و استانی کرونا نقد داشته و داریم برای همین منظور نامه ای نگارش و گلایه خود را نسبت به سیاست یک بام و دوهوا اعلام داشتیم.

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری پنج شنبه 9 بهمن در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین طی نشست با اهالی رسانه اظهار کرد: در آستانه چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و امروز می بینیم آرزوی بسیاری از دشمنان مانند جان بولتون بر دلشان ماند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مانند آیینه ای است که نور اسلام در آن درخشید، ادامه داد: ترامپ رفت ولی انقلاب اسلامی با اقتدار پای برجاست، با رفتن ترامپ بار دیگر نظریه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه جنگی درنخواهد گرفت به اثبات رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا موجب نوآوری در برگزاری مراسم دهه فجر شده است

کرونا موجب نوآوری در برگزاری مراسم دهه فجر شده است