مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:302021-01-28سياسي

تکمیل پروژه راه تنکابن - الموت ضروری است


فرماندار ویژه تنکابن تکمیل پروژه راه دسترسی تنکابن- الموت و پروژه گازرسانی بخش کوهستان شهرستان را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیر حسینی جو بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از بخش تازه تأسیس کوهستان بر لزوم سیاست گذاری درست در پیشبرد امور این بخش تاکید کرد، با بیان اینکه این بخش از جمله بخش های برخوردار و با ظرفیت های متعدد در زمینه های گردشگری، کشاورزی و معادن و … است، افزود: با تدوین سیاست های درست و کارآمد برای بهره گیری و بهره وری از این ظرفیت، پایه و ستون پیشرفت آن به درستی بنا گذاشته می شود.

نماینده عالی دولت در تنکابن ضمن اعلام آمادگی فرمانداری برای هر گونه حمایت و همکاری در چارچوب قانون خطاب به بخشدار کوهستان یادآور شد: وظیفه نخستین بخشدار این بخش به دلیل اعمال سیاست های درست و ریل گذاری صحیح به مراتب سنگین است.

حسینی جو بار دیگر بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود در قالب بهره وری تاکید و بیان کرد: یکی از مهمترین مسائلی که در دهه های اخیر در سیستم اداری کمتر به آن توجه می شود، استفاده بهینه از داشته ها و ظرفیت های موجود است.

این مسئول عمده ترین موضوعات مهم بخش کوهستان را پیگیری و تکمیل پروژه راه دسترسی تنکابن به الموت، تکمیل پروژه گازرسانی و استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه راه تنکابن - الموت ضروری است

تکمیل پروژه راه تنکابن - الموت ضروری است