مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 11:002021-01-28سياسي

اتمام گازرسانی به بخش کن در استان تهران


استاندار تهران با اشاره به گازرسانی چهار روستای باقیمانده در شهر کن، از اتمام پروژه گازرسانی به این بخش از استان تهران خبر داد.

- استاندار تهران با اشاره به گازرسانی چهار روستای باقیمانده در شهر کن، از اتمام پروژه گازرسانی به این بخش از استان تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در آیین افتتاح گازرسانی به روستاهای بخش کن، گفت: قطعا در طول انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی توسط نظام اسلامی به شهروندان ارائه شده است.

به شکلی که امید به زندگی که تا پیش از انقلاب 54 سال بود امروز به برکت خدمات ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران به 78 سال رسیده است.

وی افزود: از خدمات شایسته ارائه شده می توان به همین طرح محله محوری شهید سلیمانی اشاره کرد که به برکت روح بلند سردار دل ها، مرد میدان در حالیکه در آمریکا که خود را مهد علم و تولید واکسن می داند روزانه 3000 تا 4000 نفر بر اثر ابتلا به کرونا فوت می کنند و در انگلستان نیز شرایط همین گونه است اما خوشبختانه در کشور ما مرگ و میر یک ماه است که به زیر 100 نفر رسیده، در حقیقت هدف گذاری مناسب در این طرح این مهم را محقق کرده است.

رهگیری، شناسایی و قرنطینه بیماران و در مرحله بعد حمایت از افراد مورد نیاز حمایت کار بزرگی بود که در این مدت انجام شد و از مرگ 30 هزار نفر از هم وطنان جلوگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام گازرسانی به بخش کن در استان تهران

اتمام گازرسانی به بخش کن در استان تهران