مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-28سياسي

پیکیر شهید احمد زارعی پس از 38 سال، تفحص و شناسایی شد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: پیکیر شهید احمد زارعی پس از 38 سال، تفحص و شناسایی شد و به زودی به کرمانشاه انتقال خواهد یافت.

- سردار ناصر باباخانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دی ماه سال جاری پیکر یک شهید گمنام توسط ستاد تفحص شهدا در منطقه عملیاتی فکه کشف و با توجه به مشخص نبودن هویت این شهید برای انجام آزمایش دی ان ای به تهران انتقال یافت.

وی افزود: پس از انجام آزمایشات مشخص شد این پیکر متعلق به شهید احمد زارعی است که سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی و محور فکه به شهادت رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: پیکر این شهید گرانقدر هم اکنون در ستاد معراج شهدا قرار دارد و پس از انجام تشریفات به کرمانشاه منتقل خواهد شد.

باباخانی با اشاره به اینکه صبح امروز به خانواده این شهید گرانقدر اطلاع داده شد، گفت: امیر سرتیپ فرهاد آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه غرب کشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و هادی عسگری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در منزل شهید خبر شناسایی پیکر شهید را به خانواده آنان ابلاغ کردند.

وی خاطر نشان کرد: شهید احمد زارعی از شهدای تیپ سه لشکر زرهی 81 و گردان 143 است که پس از 38 سال پیکر این شهید شناسایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکیر شهید احمد زارعی پس از 38 سال، تفحص و شناسایی شد

پیکیر شهید احمد زارعی پس از 38 سال، تفحص و شناسایی شد