مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-28سياسي

رونمایی از پوستر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی


پوستر اختصاصی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر 1399 در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روز پنجشنبه در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، از پوستر اختصاصی چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر 1399 در لرستان رونمایی شد.

احمد حسین فتایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: دهه فجر امسال با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر تقارن یافته که فرصت را برای اجرای کارهای فرهنگی و هنری بهتر فراهم می آورد.

وی افزود: به برکت وجود رهبر معظم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی هرروز شکوهمندتر از گذشته در مسیر آرمان های امام راحل و شهدای عزیز گام برمی دارد تا نقشه های دشمنان نظام برای خدشه واردکردن به این انقلاب مردمی و اسلامی، یکی پس از دیگری خنثی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: این پوستر اختصاصی توسط معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل و همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان طراحی و به صورت گسترده به چاپ رسیده تا در سراسر استان توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

رونمایی از پوستر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی