مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-28سياسي

جزییات مذاکرات ظریف با رییس جمهور گرجستان


امروز صبح محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و خانم سالومه زروابیشویلی رییس جمهور گرجستان دیدار و گفت و گو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در چهارمین مرحله از سفر منطقه ای خود صبح امروز در تفلیس با خانم سالومه زروابیشویلی رییس جمهور گرجستان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با تبریک برگزاری موفق انتخابات پارلمانی در گرجستان و با اشاره به روابط تاریخی دوکشور و همچنین با تجدید دعوت رییس جمهور کشورمان از رییس جمهور گرجستان برای سفر به جمهوری اسلامی ایران، آخرین وضعیت روابط دو جانبه و همچنین اوضاع منطقه را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.

دکتر ظریف در بخش موضوعات دو جانبه با ابراز امیدواری برای گسترش همکاری ها در حوزه های مختلف مورد علاقه دو کشور، بویژه در حوزه همکاری های تجاری و اقتصادی، به پاره ای از مشکلات موجود برای ایرانیان مقیم و همچنین کامیون داران ایرانی اشاره کرد و خواستار مساعدت دولت گرجستان برای برطرف سازی این مشکلات شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در بخش موضوعات منطقه، با تشریح دیدگاه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استفاده از فرصت پس از در گیریهای اخیر در منطقه قره باغ برای گسترش همکاری ها در منطقه و بر پایه انتفاع همه طرف ها، رییس جمهور گرجستان را در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مذاکرات ظریف با رییس جمهور گرجستان

جزییات مذاکرات ظریف با رییس جمهور گرجستان