مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-28سياسي

ویژه برنامه های دهه فجر در بهاباد مجازی برگزار می شود


فرماندار بهاباد گرامیداشت چهل و دومین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی را وظیفه ملی همه اقشار جامعه دانست و گفت: باید به نحوه احسن برای برگزاری پرشکوه سالگرد پیروی انقلاب اسلامی برنامه ریزی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در بهاباد، محمد مهدی خانی زاده در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر این شهرستان، با توجه به شیوع کرونا ویروس، بر استفاده از فضای مجازی تأکید و اظهار کرد: برنامه های دهه فجر شهرستان بهاباد به صورت مجازی برگزار شود و تبلیغات برای تجمع مردمی صورت نگیرد.

وی خواستار توجه جدی مسئولین به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد و افزود: اگر ما مسئولین در این مقام و مسئولیت هستیم به واسطه خود شهدا و این انقلاب است و لذا در این ایام ا.

وظیفه خود را باید به نحو احسن انجام دهیم.

فرماندار بهاباد بر فضاسازی پرشکوه شهری، اداری، محلات و اصناف برای گرامی داشت ایام ا.

دهه فجر تأکید ویژه نمود و گفت: این آذین بندی ها باید همانند نیمه شعبان باشد و باتوجه به مصادف بودن با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، پرنگ تر از سالهای قبل باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد فخرالدینی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، باتوجه به شیوع کرونا و تأثیر آن در کاهش برنامه حضوری، به اهمیت فضای مجازی اشاره و اظهار کرد: مشارکت فعال م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های دهه فجر در بهاباد مجازی برگزار می شود

ویژه برنامه های دهه فجر در بهاباد مجازی برگزار می شود