مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-28سياسي

آیت الله علوی مرکز انقلاب در سبزوار بود


آیت الله علوی مرکز انقلاب در سبزوار و منزل این شخصیت دینی و ارزشمند به دلیل پناه دادن به مبارزان نقطه آغاز جریان انقلاب بود و آیت الله علوی از شاگردان مکتب امام راحل (ره) بوده است.

- حجت الاسلام سید باقر اسلامی خواه در گفت وگو با خبرنگار فارس در سبزوار درباره جایگاه مرحوم آیت الله سید محسن علوی، اظهارکرد: اگر به پیام مراجع محترم درباره تسلیت درگذشت آیت الله علوی نگاه کنیم، همه به چند ویژگی اخلاقی ایشان اشاره کردند.

وی با اشاره به ویژگی اخلاقی زهد و پارسایی آیت الله علوی، افزود: آیت الله علوی زاهد و پارسای بزرگی بود که مقام معظم رهبری هم در پیام خود به این ویژگی اخلاقی اشاره کرده اند.

 این استاد حوزه علمیه ادامه داد: انقلابی بودن و انقلابی ماندن از دیگر ویژگی های آیت الله علوی بود که ایشان همیشه در مسیر انقلاب اسلامی و نظام حضور داشته اند.

اسلامی خواه، آیت الله علوی را فقیه و شخصیت بزرگ دانست و اظهار کرد: این خصوصیت و ویژگی ها آیت الله علوی را تقریبا یگانه کرده بود که در برخی از سخنرانی ها اعلام کرده ام که وی تمامی معیارهای اخلاقی را یک جا داشته است.

وی گفت: آیت الله علوی اگر برای مردم معلم اخلاق بودند، خودشان اخلاقی ترین بودند و اگر انسان پارسایی بودند، خودشان پارساترین بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علوی مرکز انقلاب در سبزوار بود

آیت الله علوی مرکز انقلاب در سبزوار بود