مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-28سياسي

960 پروژە عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد


استاندار کردستان از بهرە برداری 960 پروژە عمرانی و اقتصادی همزمان با ایام الله دهە فجر امسال در استان خبر داد.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان از بهرە برداری 960 پروژە عمرانی و اقتصادی همزمان با ایام الله دهە فجر امسال در استان خبر داد.

بهمن مرادنیا در جلسه شورای اداری استان کردستان پیشاپیش ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: علیرغم همه تنگناهای مالی و وجود تحریم های ظالمانه در دهه فجر امسال 960 پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش هزار و 845 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی 614 پروژه قابل افتتاح در دهه فجر را عمرانی و 246 پروژه دیگر را در حوزه اقتصاد عنوان کرد و افزود: مجموعه اشتغال ایجاد شده از محل این طرح ها هزار 533 شغل مستقیم است و در سه ماهه اول سال آینده نیاز طرح های بسیار بزرگتری به ثمر خواهند نشست.

مرادنیا در ادامه سخنان خود به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده در خصوص میزان مصرف انرژی و افزایش آن واکنش نشان داد و گفت: مصرف برق و گاز استان بە نسبت سال قبل بە طور میانگین 11 درصد رشد کرده که به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

استاندار کردستان از مدیران دستگاه های اجرایی در خواست کرد نسبت به کاهش و مصرف بهینه انرژی در ادارات حساسیت ویژه داشته باشند و اگر مدیری به این مهم توجه نکند باید مورد بازخواست قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

960 پروژە عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد

960 پروژە عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد