مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-28سياسي

رزمایش «الی بیت المقدس» دسته های رزمی در پایگاه های مقاومت استان بوشهر


فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» دسته های رزمی در سراسر پایگاه های مقاومت خبر داد.

- رزمایش الی بیت المقدس دسته های رزمی در پایگاه های مقاومت استان بوشهر ایسنا/بوشهر فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از برگزاری رزمایش الی بیت المقدس دسته های رزمی در سراسر پایگاه های مقاومت خبر داد.

سردار علی رزمجو ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در راستای امنیت پایدار و ارتقاء آمادگی های دفاع همه جانبه در طول مدت دهه فجر انقلاب اسلامی، رزمایش الی بیت المقدس دسته های رزمی در پایگاه های مقاومت سراسر استان بوشهر از روز اول تا روز آخر دهه فجر انقلاب اسلامی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: در این رزمایش که در مراکز شهرها، محلات، روستاها و در راستای ارتقاء امنیت پایدار است، بسیجیان عزیز با هماهنگی با مقامات محلی اعم از مسئولین کشوری و لشکری و خود مردم این رزمایش را در قالب ایست و بازرسی و گشت های رضویون، توجیهاتی که می بایست نسبت به ارتقاء امنیت پایدار در سراسر استان در کنار عزیزان نیروی انتظامی و اداره اطلاعات داشته باشند این تمرین را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش «الی بیت المقدس» دسته های رزمی در پایگاه های مقاومت استان بوشهر

رزمایش «الی بیت المقدس» دسته های رزمی در پایگاه های مقاومت استان بوشهر