مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-28اقتصادي

افزایش تعداد مناطق مورد هدف آبادانی و پیشرفت در سال 1400


در سال آینده تعداد مناطق مورد هدف آبادانی و پیشرفت افزایش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید پرویز فتاح در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در جمع خبرنگاران گفت: تعدادی از این پروژه ها مورد بهره برداری و تعدادی نیز شروع به کار کردند که این پروژه ها در 28 منطقه آبادانی و پیشرفت مورد نظر بنیاد مستضعفان آغاز خواهد شد.

رییس بنیاد مستضعفان تصریح کرد: این پروژه ها بر اساس الگوی برگرفته شده از شهرستان قلعه گنج خواهد بود که ارزش ریالی این پروژه ها 3 هزار میلیارد تومان است که از این مبلغ 500 میلیارد تومان مورد بهره برداری و هزار میلیارد تومان نیز قرارداد آن منعقد و مابقی پروژه ها نیز از امروز آغاز خواهد شد.

فتاح با بیان اینکه تعداد مناطق مورد نظر آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در سال 1400 افزایش خواهد یافت گفت: نیت ما این است که در سال آینده در هر استان یک منطقه آبادانی و پیشرفت به صورت مشارکتی با هدف محرومیت زدایی توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای ساکنان آن منطقه ایجاد کنیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان دولتی در استان های مختلف نیز همکاری لازم را با بنیاد مستضعفان داشته و دارند گفت: ما هیچ گونه موازی کاری را با دستگاه ها نداریم و در واقع در ستادی که در کل کشور ایجاد شده و دستگاه های متولی حضور دارند این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد مناطق مورد هدف آبادانی و پیشرفت در سال 1400

افزایش تعداد مناطق مورد هدف آبادانی و پیشرفت در سال 1400