مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-28سياسي

بیش از 30 درصد املاک البرز قولنامه ای هستند


رییس شورای اسلامی استان البرز گفت: میانگین 30 تا 40 درصد املاک سطح این استان قولنامه ای هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر ایزدبین ظهر پنجشنبه در جلسه رسمی شورای اسلامی استان البرز با محوریت انطباق آرا هیئت های عمومی دیوان عدالت اداری در خصوص نحوه صدور پروانه ساختمانی بر روی املاک قولنامه ای اظهار کرد: بحث صدور پروانه برای املاک قولنامه ای مشکلات عدیده ای را در کشور و از جمله استان البرز ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: رأی های جدیدی که دیوان عدالت اداری در شهر کرج، کمالشهر، محمد شهر و سایر شهرهایی که مبتلا می شوند، صادر کرده است، مشکلات چالشی برای شهرداری ها در خصوص املاک قولنامه ای ایجاد کرده است.

رییس شورای اسلامی استان البرز تصریح کرد: املاک قولنامه ای در کرج و شهرهای اطراف بسیار هستند، این امر معضلات عدیده ای در بخش مدیریت شهری ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه این جلسه با حضور معاون نظارت و بازرسی دیوان عدالت اداری برگزار شد، خاطرنشان کرد: مقرر شد، نقطه نظرات و پیشنهادهای مطرح شد شهرداران و مدیریت شهری به ریاست محترم دیوان عدالت کشور انتقال دهند تا در این راستا مشکلات مردم حل شود.

ایزدبین با بیان اینکه شهرداری کرج در خصوص املاک قولنامه ای دچار مشکل شده است، گفت: بعضاً آرا متناقضی هم در خصوص بافته ای فرسوده وجود دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 30 درصد املاک البرز قولنامه ای هستند

بیش از 30 درصد املاک البرز قولنامه ای هستند