مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-28ورزشي

تاکید بر توجه بیشتر حاکمیت به سلامت مردم/ ‏‬زنگ خطر برای سلامتی بانوان


شرایطی که کرونا به مردم تحمیل کرد وظیفه مسئولان ورزشی و غیرورزشی برای توجه بیشتر به تامین سلامت مردم را سنگین تر از قبل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، نخستین گردهمایی نواب رییس بانوان هیات های استانی فدراسیون ورزشهای همگانی با حضور موسوی مدیر کل دفتر هماهنگی و نظارت ورزش بانوان وزارت ورزش، حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، افشین ملایی رییس، رضا شجیع نایب رییس، محمدرضا فروحی دبیر و آذین ساکی نایب رییس بانوان فدراسیون ورزشهای همگانی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (8 و 9 بهمن) به میزبانی جزیره قشم برگزار شد.

ملایی: تحول در ورزش بانوان نیازمند کار جهادی است افشین ملایی رییس فدراسیون ورزش های همگانی در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به ورزش بانوان و مسئولیت سنگینی که بر دوش همه مسئولان است گفت: آمارها نشان می دهد که 64 درصد بانوان کشور فعالیت ورزشی مناسبی ندارند.

همین امر مسئولیت همه ما در ورزش همگانی به ویژه در بخش بانوان را سخت و سنگین می کند.

ملایی با ارائه آماری از میزان کم تحرکی و اضافه وزن در بخش روستایی و شهری استان های مختلف کشور اضافه کرد: تصور بر این است که بانوانی که در روستا زندگی می کنند میزان تحرک بیشتری نسبت به بانوان شهرنشین دارند اما بررسی آمارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر توجه بیشتر حاکمیت به سلامت مردم/ ‏‬زنگ خطر برای سلامتی بانوان

تاکید بر توجه بیشتر حاکمیت به سلامت مردم/ ‏‬زنگ خطر برای سلامتی بانوان