مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-28اقتصادي

راه اندازی هزار و 160 واحد صنعتی جدید در کشور


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : یک هزار و 160 واحد صنعتی جدید از ابتدای امسال تا کنون در کشور راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی رسولیان در حاشیه بازدید از یک کارخانه در جمع خبرنگاران گفت: با بهره برداری از این تعداد واحد صنعتی در مجموع 15 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته و 20 هزار شغل جدید در کشور ایجاد شده است.

وی گفت: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران هر بنگاه و واحد اقتصادی را که زمین در شهرک صنعتی تحویل بگیرد تا زمان بهره برداری و بعد از بهره برداری رصد و همراهی خواهد کرد.

رسولیان در خصوص تمرکزگرایی و بوروکراسی اداری گفت: دستورالعمل هایی که اختیارات را از مدیران سلب و برای مدیران استانی بوروکراسی ایجاد می کنند به طور حتم کاهش داده خواهد شد و اختیارات به مدیران استانی واگذار خواهد شد تا نیاز نباشد هیچ استانی به ما مراجعه کند مگر در مسائلی که قانون الزام کرده و امکان تفویض اختیار وجود نداشته باشد.

وی افزود: در زمینه تأمین زیرساخت های برق و گاز و بقیه دستگاه های خدمات رسان، به هر میزان ارائه خدمات انجام شود 30 درصد تأمین منابع توسط شرکت شهرک ها انجام می گیرد، اما در خصوص آب هر میزانی که تخصیص یابد منابع مالی آن توسط سازمان تأمین خواهد شد، قیمت آب خیلی ارزان نیست تا الان 600 میلیون تومان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی هزار و 160 واحد صنعتی جدید در کشور

راه اندازی هزار و 160 واحد صنعتی جدید در کشور