مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-28سياسي

نماینده مردم کرج: تقریبا موضوع «فرهنگ» در استان البرز تعطیل است!


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی از عدم تشکیل بیش از یکساله شورای فرهنگ عمومی استان البرز انتقاد کرد و گفت: تقریبا موضوع فرهنگ در استان البرز تعطیل است و هیچ کاری در این زمینه نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اشتهارد، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در بازدید و نظارت میدانی از شهرستان اشتهارد در جمع بسیجیان این شهرستان، گفت: مشکلات شهرستان اشتهارد چند ضلعی است و بنا داریم که در سفرهای منطقه ای به نقاط مختلف حوزه انتخابیه مدیران دستگاه های اجرایی هم حضور داشته باشند تا مشکلات از نزدیک دیده و برطرف شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد با انتقاد از کم کاری برخی مسؤولان، افزود: مدیریت در کشور  و استان اداری پیش نمی رود و باید یک حرکت جهادی صورت گیرد و پشت میزی معضلی برطرف نخواهد شد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با اشاره به برخی مواردی در کشور که به صورت جهادی پیشرفت داشته است، تصریح کرد: صنعتگرانی در کشور وجود دارند که اکر فضایی توسعه ای برای آنها فراهم شود واردات برخی محصولات را صفر می کنند.

وی در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه عرصه کشاورزی در کشور طی چند سال اخیر خوب دیده نشده است، خاطرنشان کرد: زمانی در اشتهارد هزار و 500 هکتار زمین کشت پنبه انجام می شد که بی توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مردم کرج: تقریبا موضوع «فرهنگ» در استان البرز تعطیل است!

نماینده مردم کرج: تقریبا موضوع «فرهنگ» در استان البرز تعطیل است!