مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-28اقتصادي

افتتاح 34 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در خراسان جنوبی


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه فجر 34 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در استان به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه فجر 34 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در استان به بهره برداری می رسد.

علیرضا نصرآبادی، امروز پنج شنبه 9 بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در سال گذشته 40 میلیارد تومان اعتبار گرد و غبار داشته ایم و اعتبارات این حوزه امسال به 84 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه در سال جاری و در آستانه سالگرد انقلاب، 34 پروژه آبخیزداری افتتاح می شود، افزود: 12 پروژه مدیریت مناطق بیابانزایی، 12 پروژه آبخیزداری، پنج پروژه مرتعداری، چهار ترسیب کربن، یک پروژه حفاظت و حمایت با اعتبار بیش از 41 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که از محل آن 50 هزار نفر، 13 هزار خانوار در سطح 146 روستا بهره مند می شوند.

نصرآبادی با بیان اینکه با اجرای این پروژه ها 5 هزار شغل ایجاد شده است، بیان کرد: پروژه فاز یک طرح مقابله با بیابانزایی مسجد شکر طبس در سطح 750 هکتار با بیش از 23 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این پروژه در کریدور اصلی جنوب به شمال به سمت استان خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 34 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در خراسان جنوبی

افتتاح 34 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری در خراسان جنوبی