مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-28سياسي

هیچ راه حل مشخصی برای صدور پروانه املاک قولنامه ای وجود ندارد


رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان البرز گفت: مسئله ممانعت در صدور پروانه املاک قولنامه ای منجر به ایجاد هرج و مرج در مجموعه مدیریت شهری و بروز مشکل برای مالکان و شهروندان شده و تا کنون نیز راه حل مشخصی برای رفع این مشکل اعلام نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رضا فیروز رنجبر، رییس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای عالی استان البرز، امروز در حاشیه جلسه رسمی شورای اسلامی استان البرز که در سالن جلسات باشگاه میلاد برگزار شد، در خصوص جلوگیری از صدور پروانه برای املاک قولنامه ای، گفت: این موضوع عملا شهر را به چالش می کشد و مشکلات فراوانی به همراه دارد.

رنجبر افزود: لازم است تا سعی کنیم سهولت در انجام کار صورت گیرد، در این راستا ارائه سند به مالکین و رسمیت شناختن حقوق مالکانه در نظر گرفته شود تا بتوان برای افرادی که املاک دارند پروانه ساختمان صادر کنیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه جلوگیری از صدور پروانه ساخت برای منابع درآمدی شهرداری مشکلاتی ایجاد کرده است، اظهار کرد: این مسئله به یکبار به در دستورکار قرار گرفته است و در حال حاضر هیچ راهکار مشخصی برای رفع مشکل موجود، وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه انتظار می رود قانون برای رفع این مشکل اقدام کند، یادآور شد: ممانعت از صدور پروانه برای املاک قولنامه ای در کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ راه حل مشخصی برای صدور پروانه املاک قولنامه ای وجود ندارد

هیچ راه حل مشخصی برای صدور پروانه املاک قولنامه ای وجود ندارد