مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-28اقتصادي

230 هزار پرونده برای اصناف متخلف کشور تشکیل شده است


معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 230 هزار پرونده تخلف برای اصناف کشور تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس تابش پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از فروشگاه های زنجیره ای اصفهان با تاکید بر اینکه افزایش آمار تعداد پرونده های تعزیرات حکومتی بیانگر فعالیت خوب بازرسان اصناف است، اظهار داشت: انتظار داریم در کمترین زمان ممکن با تعامل دستگاه قضایی و وزارت صمت این پرونده ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه تاکنون سه میلیون و 400 هزار بازرسی از اصناف مختلف کشور در 10 ماه گذشته انجام شده است، افزود: در این بازرسی ها 230 هزار پرونده به تعزیرات ارسال شده است.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت با بیان اینکه هر گونه فروش اجباری به عنوان تخلف صنفی محسوب می شود، اضافه کرد: کسی حق فروش اجباری را ندارد، فروش اجباری بهانه ای برای گران فروشی است اما این مساله هیچ وقت از مبدا تولید کالا انجام نخواهد شد.

وی ادامه داد: تولید کننده ای که کالای اصلی را ارائه می دهد کالای جانبی را ارائه نمی دهد، عرضه کننده ای که به هر بهانه ای کالای جانبی را می فروشد، باید اسناد لازم را ارائه دهد در غیر این صورت اقدام وی بهانه ای برای گران فروشی در حق مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 هزار پرونده برای اصناف متخلف کشور تشکیل شده است

230 هزار پرونده برای اصناف متخلف کشور تشکیل شده است