مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-28سياسي

مشق شب شهرداری تبریز به شورا!


شهرداری تبریز بجای اینکه لایحه بودجه را به شورا ارائه دهد یک نامه شبیه مشق شب داده است.

- محمدباقر بهشتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز، اظهار کرد: شهرداری قانونا باید لایحه بودجه را به شورای شهر ارائه دهد؛ لایحه بودجه شهرداری همانند بودجه کل کشور، یک مجموعه چند جلدی است که دولت به مجلس ارائه می دهد؛ به طوری که شهردار تهران نیز یک بودجه این چنینی را تهیه کرده و به شورای شهر ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه لایحه بودجه شامل ماده واحده، تبصره ها و جداول است؛ در ماده واحده ارقام منابع و مصارف کل بودجه قید می شود، افزود: منابع از سه قسمت درآمدها ، واگذاری دارایی های سرمایه ای و دارایی های مالی و مصارف نیز از هزینه ها ، تملک دارایی های سرمایه ای و تملک دارایی های مالی   تشکیل می یابد.

بهشتی اذعان داشت: تفکیک بودجه یعنی منابع و مصارف شهرداری مرکز و مناطق آن، سازمان ها و شرکت های وابسته نیز در لایحه باید قید و تبصره ها، ریز دستورالعمل منابع و مصارف و شرح اطلاعات کافی آن باید تسلیم شورای شهر شود.

شهرداری تبریز اصلا نمی داند لایحه بودجه چیست! عضو شورای شهر تبریز، متذکر شد: شهرداری تبریز اصلا نمی داند لایحه بودجه چیست! چرا که بجای اینکه لایحه بودجه ارائه دهد یک نامه شبیه مشق شب داده و در این نامه مواردی آورده است که پیوست ندارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشق شب شهرداری تبریز به شورا!

مشق شب شهرداری تبریز به شورا!