مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-28سياسي

البرز محرومیت پنهان دارد/ تعطیلی یکساله شورای فرهنگ عمومی استان


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: استان البرز با وجود همه ظرفیت ها محرومیت پنهان دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید و نظارت میدانی از شهرستان اشتهارد در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: مشکلات شهرستان اشتهارد چند ضلعی است و بنا داریم که مدیران دستگاه های اجرایی هم در سفرهای منطقه ای به نقاط مختلف حوزه انتخابیه حضور داشته باشند تا مشکلات از نزدیک دیده و برطرف شود.

وی با انتقاد از کم کاری برخی مسئولان بیان کرد: مدیریت در کشور و استان اداری پیش نمی رود و باید یک حرکت جهادی صورت گیرد، چراکه با پشت میزی معضلی برطرف نخواهد شد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با اشاره به برخی مواردی در کشور که به صورت جهادی پیشرفت داشته است، تصریح کرد: صنعتگرانی در کشور وجود دارند که اگر فضایی توسعه ای برای آنها فراهم شود واردات برخی محصولات را صفر می کنند.

عرصه کشاورزی در کشور طی چند سال اخیر خوب دیده نشده است وی با تأکید بر اینکه عرصه کشاورزی در کشور طی چند سال اخیر خوب دیده نشده است، خاطرنشان کرد: زمانی در اشتهارد یک هزار و 500 هکتار زمین کشت پنبه انجام می شد که بی توجه های زیادی به آن صورت گرفت و هم اکنون کشور واردکننده پنبه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز محرومیت پنهان دارد/ تعطیلی یکساله شورای فرهنگ عمومی استان

البرز محرومیت پنهان دارد/ تعطیلی یکساله شورای فرهنگ عمومی استان