مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-28بين الملل

دموکرات ها در یادداشتی به دولت بایدن: روابط آمریکا با عربستان بازنگری شود


پس از آنکه گروهی از دموکرات ارشد در مجلس نمایندگان آمریکا از رییس جمهوری جدید کشورشان خواستند تا در روابط آمریکا-عربستان بازنگری کند، رییس جمهور آمریکا فروش میلیارد دلاری تسلیحات به عربستان سعودی و امارات را متوقف کرد.

- دموکرات ها در یادداشتی به دولت بایدن: روابط آمریکا با عربستان بازنگری شود پس از آنکه گروهی از دموکرات ارشد در مجلس نمایندگان آمریکا از رییس جمهوری جدید کشورشان خواستند تا در روابط آمریکا-عربستان بازنگری کند، رییس جمهور آمریکا فروش میلیارد دلاری تسلیحات به عربستان سعودی و امارات را متوقف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه هاف پست، در پیش نویس نامه ای که به دست این روزنامه رسیده، گرگوری میکس رییس کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا، آدام اسمیت رییس کمیته خدمات مسلحانه مجلس نمایندگان آمریکا، آدام شف رییس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا، جیم مک گاورن رییس کمیته قوانین مجلس نمایندگان آمریکا و دیگر قانون گذاران ارشد این نگرانی خود را با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا در میان گذاشتند.

این گروه از قانون گذاران به رهبری تام مالینوفسکی ، قانون گذار ارشد و دیپلمات ارشد سابق وزارت امور خارجه آمریکا در امور حقوق بشری خواستار یک بازنگری و تجدیدنظر اساسی در روابط آمریکا-عربستان شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دموکرات ها در یادداشتی به دولت بایدن: روابط آمریکا با عربستان بازنگری شود

دموکرات ها در یادداشتی به دولت بایدن: روابط آمریکا با عربستان بازنگری شود