مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-28سياسي

توزیع نان صلواتی در چهارشنبه های امام رضایی


مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: به دنبال فرهنگ سازی برای توزیع نان صلواتی در تمام شهر مشهد هستیم.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: به دنبال فرهنگ سازی برای توزیع نان صلواتی در تمام شهر مشهد هستیم.

گسترش موج کرونا از یک سو و از دیگر سو شرایط سخت اقتصادی، زندگی را برای بسیاری از مردم و به ویژه کارگران روزمزد، همچون کارگران سرگذر، کارگران خدماتی، نظافتی و.

سخت و سخت تر کرده است، کارگرانی که به هر زحمتی تا قبل از این دوران، شب با دست پر به خانه می رفتند، اما دیگر در این شرایط لقمه نانی هم برای اهل خانه نمی توانند فراهم کنند.

اگر چه این شرایط موجب اختلال گسترده در نظم عادی زندگی بسیاری از مردم شده، اما از سوی دیگر جلوه هایی از انسانیت و حس نوع دوستی را در بین مردم تقویت کرده است، مردمی که به اندازه وسع مالیشان احسان و نیکوکاری می کنند.

خیران بسیاری هستند که در این روزها از هر طریقی به مردم فرودست و نیازمند به تنهایی و یا با همکاری دستگاه های دیگر کمک می کنند.

در این بین آستان قدس رضوی نیز با همکاری کانون خادمیارانش و بسیج و خیران در روزهای چهارشنبه هر هفته و به نیت امام رضا(ع) تحت عنوان چهارشنبه های امام رضایی در 8 نانوایی از حاشیه شهر و روستاهای حاشیه شهر مشهد اقدام به پخت و توزیع نان عصر این ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نان صلواتی در چهارشنبه های امام رضایی

توزیع نان صلواتی در چهارشنبه های امام رضایی