مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-28سياسي

مسوولان در مقابله با کرونا جان و نان مردم را لحاظ کنند


رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: مسوولان باید در مقابله با کرونا جان و نان مردم را لحاظ کنند زیرا اعمال ممنوعیت های گسترده هر دو مولفه را در خطر قرار می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام احمد غلامی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری آیین تجلیل از شهدا و ایثارگران اظهار داشت: افزایش سه برابری مبتلایان به کرونا ثمره عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی گردشگران است.

وی با بیان اینکه رعایت مباحث بهداشتی باید با جدیت مورد تاکید و نظارت قرار بگیرد، افزود: در مقابله با کرونا می بایست هم جان و هم نان مردم مورد توجه قرار بگیرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم تصریح کرد: اعمال تعطیلی و ممنوعیت های گسترده با به خطر انداختن معیشت مردم، جان آنان را نیز مورد تهدید قرار می دهد.

لزوم تبیین محتوای کتاب صعود 40 ساله در جامعه حجت الاسلام غلامی ادامه داد: جامعه باید به سمت استفاده از پیام رسان های کم هزینه داخلی سوق داده شود و هر شخص انقلابی به عنوان یکی از افسران موثر جنگ نرم در این زمینه ایفای نقش داشته باشد.

وی اضافه کرد: بیماری منحوس کرونا ویژه برنامه های ایام الله دهه فجر را با تغییراتی همراه ساخته و با توجه به ممنوعیت تجمعات باید برای استفاده حداکثری از فضای مجازی خیز برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان در مقابله با کرونا جان و نان مردم را لحاظ کنند

مسوولان در مقابله با کرونا جان و نان مردم را لحاظ کنند