مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:152021-01-28سياسي

دهه فجر 40 هزار برنامه در فارس اجرا می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از اجرای بیش از 40 هزار برنامه در سراسر استان به مناسبت ایام الله دهه فجر در 12 محور خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از اجرای بیش از 40 هزار برنامه در سراسر استان به مناسبت ایام الله دهه فجر در 12 محور خبر داد.

حجت الاسلام محمد رضایی پنج شنبه 9 بهمن در یک کنفرانس خبری به تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر پرداخت و گفت: اگرچه شیوع بیماری کرونا برگزاری بعضی مناسبت ها را تحت تاثیر قرار داده اما مناسبت های ملی و مذهبی ما تعطیل ناپذیر است و در شکل دیگری اجرایی می شود.

او افزود: اگر کرونا اجازه تجمع و راهپیمایی نمی دهد اما یکسری برنامه های جایگزین پیش بینی شده که ط ده روز در همه شهرها و شهرستان های فارس اجرایی می شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه رویکرد ما در اجرای برنامه های دهه فجر، مردمی بودن شاد و جذاب و پر محتوان بودن برنامه ها، ایجاد وحدت و انسجام در جامعه و توجه به جایگاه زن در مکتب اسلام و شیعه است، شعار اصلی دهه فجر امسال را انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر، چون کوه استوار اعلام کرد.

رضایی همچنین انقلاب و احیاگری اسلام ناب، عدالت و عدالت طلبی، امید و خودباوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، کرامت انسانی، ایثار و شهادت طلبی، وحدت و انسجام، توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر 40 هزار برنامه در فارس اجرا می شود

دهه فجر 40 هزار برنامه در فارس اجرا می شود