مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-28اجتماعي

اصلاح شرایط معلمان خرید خدمت/سیاست ما توسعه مراکز خرید خدمات نیست


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اصلاحات انجام شده در بخشنامه های معلمان خرید خدمت گفت: سیاست ما توسعه مراکز خرید خدمات نیست، اما در مورد این بخش ها امسال اصلاحاتی در بخش نامه انجام شده است.

- ایسنا/اصفهان وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اصلاحات انجام شده در بخشنامه های معلمان خرید خدمت گفت: سیاست ما توسعه مراکز خرید خدمات نیست، اما در مورد این بخش ها امسال اصلاحاتی در بخش نامه انجام شده است.

محسن حاجی میرزایی امروز (پنج شنبه-9 بهمن ماه) در بازدید از مرکز تحقیقات معلمان اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز تحقیقات معلمان مرکزی خلاق و پرکار است که با جدیت در حال فعالیت است.

تا قبل از کرونا اقدامات مهمی در این مرکز انجام شده که با شیوع ویروس کرونا، فعالیت ها با جدیت و شتاب بیشتر در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه فعالیت های مرکز تحقیقات، در راستای ارتقای کیفیت آموزشی، انجام پژوهش های فرهنگی و آموزشی و تقویت توانمندی های معلمان است، افزود: در این مرکز محتوای آموزشی تهیه و تولیدات این مرکز در سراسر کشور استفاده می شود.

وزیر آموزش و پرورش گام مهم در این مرکز را تلفیق بین محتوای آموزشی و واقعیت های زندگی مردم عنوان کرد و گفت: هرچه محتوای آموزشی در تعامل و پیوستگی با تجربه زیستی و زندگی واقعی دانش آموزان باشد، درس عمیق تر خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح شرایط معلمان خرید خدمت/سیاست ما توسعه مراکز خرید خدمات نیست

اصلاح شرایط معلمان خرید خدمت/سیاست ما توسعه مراکز خرید خدمات نیست